zondag 13 augustus 2017

Tomorrow .......



Het duurde deze keer even voor er een nieuw kaartje van mij verscheen maar we hebben heerlijk vakantie gehouden, niet echt weggeweest maar toch genoten.
Heb niet stilgezeten hoor maar van een nieuwe blogpost kwam het even niet.
Nu dan mijn kaart, een langwerpige deze keer, met al die mooie mallen vergeet ik soms even hoe leuk zo'n "gewoon" model kaartje ook kan zijn haha.
Tilda is ingekleurd met distress ink en de tekst stempel komt van LOTV .
Dank voor jullie bezoekje !
Liefs, Ellen

Dit kaartje doet mee aan :
Craft Heaven Shop Challenge Blog - Anything Goes
Simply Magnolia - Summer
Magnolia Licious Challenge blog - Anything goes with a little lace
Marvelous Magnolia challenge Blog - Anything goes




5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een dot van een kaart Ellen. Tilda is er beduusd van geloof ik..LOL. Je hebt haar mooi ingekleurd en de kaart allerliefst gedecoreerd.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

WAt een gaaf kaartje is dit Ellen!
Ik kwam 'm ergens tegen en vandaar hier op je blog beland;)

Scraptastisch zei

Heerlijk Ellen...niets moet alles mag!!! Ik ben ook niet echt weg geweest maar heb me deze zomer ook prima vermaakt en weinig gepost! Op je kaart zie ik allerlei leuke details en vind hem hartstikke mooi!!! Geniet nog maar even van het mooie weer aankomende dagen!
Zomergroetjes van Gerie

Beth Brovold zei

Oh Ellen this is so beautifully done!! I love the soft colours...you've coloured Tilda up to perfection...thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia...good luck and hope to see you again next challenge!
Take care,
Beth

Plony zei

Wat een lieverdje is het weer....mooie kleurtjes....mooie details....helemaal TOP.
Dankjewel voor je deelname aan de challenges bij Simply Magnolia én Marvelous Magnolia en we zien je graag weer snel terug.
xxx Plony