zaterdag 22 juli 2017

Zomers kaartje



Tilda die heerlijk aan het pootje baden is, ik vind haar zo schattig mede door haar grote strik, ze is ingekleurd met mijn Faber Castell Aquarel potloden. De tekst op de label komt bij Lili of the Valley vandaan ik had n.l met mijn kop en schotel creatie een voucher gewonnen en kon zodoende eens leuk gaan shoppen daar zoals je op mijn kaartje in mijn vorige bericht ook al kon lezen.

Heb er een klein kaartje van gemaakt van 11x11 cm vind dat wel erg leuk zo compact en zoals jullie van mij gewend zijn zijn bomvol met embellies.

Dit kaartje doet mee aan de volgende Challenges :

All about Magnolia Challenge - all About summer
The ribbon Girl blog - use any image
Craft Heaven Blog - Summertime
Marvelous Magnolia Challenge blog - Summer



Dank voor je bezoekje.
Lieve groetjes, Ellen



2 opmerkingen:

Elise zei

Hi Ellen! Oh this is simply STUNNING!!! Perfect card for a sweet summer day!

Big Hugs,
Elise

Gina's Cards zei

Such a gorgeous card! I love this gorgeous Tilda and your design is beautiful! Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx