maandag 2 februari 2015

Silent Night




Ja echt waar dat is de tekst op de kaart. Bij TFMC maken we het hele jaar door geregeld Kerstkaarten voor de Kerst Challenge, eigenlijk heel gunstig want zo kom je echt aan het aantal kaarten dat je uiteindelijk nodig hebt in December. Normaal is het een race tegen de klok bij mij maar dat gaat dit jaar voor het eerst goed komen ! De stempel van het kerkje had ik overgenomen en wat ben ik er lij mee want het geeft zo'n schattig tafereeltje en je kunt het met heel veel Tilda, Edwin en dieren combineren dat ga ik dus ook zeker doen zo krijg je toch telkens een heel andere kaart.
Ik heb ze ingekleurd met Copics deze keer. 

Dus heb je net als ik nooit genoeg Kerstkaarten op tijd klaar of maak je gewoon graag het hele jaar door Kerstkaarten dan zou ik zeker gezellig meedoen.


Lieve groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

sjanie zei

Heel mooi kaartje, Ellen.

Liefs, Sjanie

Corrie zei

Hallo Ellen
Wat een prachtig tafereeltje, prachtig papier en zo mooi gekleurd.
Het is een beauty van een kerstkaart.
Lieve groetjes,Corrie