maandag 12 november 2012

En nog maar eentje


Met de schattige Nikki van http://www.saturatedcanary.blogspot.nl/  eind november komt hij bij haar in de webwinkel.  Ik ben een grote fan van schudkaarten, vroeger al en daarom zo blij dat je ze tegenwoordig weer regelmatig tegenkomt. De kaartvorm heb ik zelf in vorm geknipt m.b.v een nestabillitie die ik heb maar dan wat uitvergroot, wilde eens een ander modelletje proberen. De stans van de slee heb ik ooit op een beurs gekocht. Verder nog meer stanzen gebruikt, veertjes, kant.

Deze kaart doet mee met de volgende Challenges :
http://dutchdare-cardchallenges.blogspot.nl/ My Favorite things - mine are shaker cards and lots of embellies
http://stampwithfun.blogspot.nl/ 3 punches

                                                  

                                               

                                   



Lieve groetjes, Ellen

                                   

12 opmerkingen:

Jolanda zei

hoi Ellen,
ze zijn ook geweldig en wordt tijd dat ik er ook nog eens eentje maak;0) jouw versie is in ieder geval prachtig!!
grtz Jolanda

jolanda zei

mooi en lief kaartje

Nicole zei

Oooohhh Ellen en deze is ook al zoooo mooi!! Liefs, Nicole

arjette zei

Oohhhh deze is ook weer zooooo mooi, schitterend!!!!

gr. arjette.

Linda zei

Prachtig wat heb je die mooi gemaakt
gr linda

Wendy zei

Wow Ellen, wat ontzettend mooi!! Schitterend gedaan en inderdaad een superstempel!
Groetjes, Wendy

Henriëtte zei

Een prachtige kaart weer.

Groetjes Henriëtte

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Ellen!
Lieve groetjes, Berlinde

Elise zei

Oh my GOSH! Absolutely GORGEOUS! I love the soft delicate colors of everything on here .. soOoOo STUNNING!

Big Hugs,
Elise

Nadja zei

Wow! Thanks for joining us at Stamp with fun!

Hugs, Nadja

Eva Marie zei

Wow...so gorgeous! I love this image! Is it a digi or rubber??
Thanks for playing at DDCC
xx

Ilonka zei

Hallo Ellen,

Via de magnolia club kwam ik hier terecht. Wat een schitterend creaties zie ik hier. Graag kom ik vaker bij je kijken. Ik heb me gelijk bij je aangemelld.

Een fijne weekend.

Groetjes Ilonka