maandag 31 december 2018

Label houder


Op de valreep van 2018 ben ik er weer met een nieuw project, even iets heel anders omdat ik ineens de Pokadoodles heb ontdekt en dan wel de Ruby serie. Ook heb ik een nieuw tutorial kanaal op youtube ontdekt waar deze tag holder ( eigenlijk voor een minialbum) Scrap Queen met echt geweldige creaties. stap voor stap werd uitgelegd.
Mijn Polkadoodles heb ik ingekleurd met zowel Distress ink en Zig clean colors. Papier is van Maja Design allerlei restanten, het ornament op de voorkant is oorspronkelijk een oorbel gevonden bij de kringloop en bewerkt met gesso en daarna met een Zig glitter pen. Een aantal bloemen zijn gestanst met Elizabeth Craft Design snijmallen, nat gemaakt met water daarna propjes van gemaakt, laten drogen, daarna weer uitvouwen bewerken met Distress ink en Gesso. De andere bloemen zijn van stof en komen uit mijn voorraad.

Deze tag holder doet mee aan de volgende challenges :

Polkadoodles craft challenge  - Anything goes

Digi chooseday crafting challenge - Anything goes

A Gem of a Challenge - Anything goes



Dank voor jullie bezoekje aan mijn blog,
Een fijne jaarwisseling en een mooi 2019 !!
Liefs, Ellen





4 opmerkingen:

Fleur zei

Oh my goodness, this is perfect. Really beautiful Thank you for joining us at https://polkadoodle.blogspot.com/
please join us again
Hugs Fleur xxx

Ellen zei

Super leuk is dit Ellen...top!
Groetjes Ellen

creatingandsharingit.blogspot.com zei

Beautiful tag holder. so elegant and feminine. Love the background, Thank you for play with us in Pink Gems Challenge blog. Good luck with your entry.

Hobby Hoogland zei

Wat een mooie tag houder, ben je blog aan het bekijken maar wat staan er leuke dingen op. Ben ook meteen volger geworden en je sta meteen bij mij op de favoriete plek.
groetjes Marjan.