vrijdag 15 juli 2016

Little Birdie



Deze digi stempel van Saturated Canary vind ik zo schattig, zo lief met dat nestje in de boom. Deze keer heb ik gekleurd met mijn Faber Castell potloden. Het papier is van Maja Design en ohh wat maken zij toch prachtig designpapier, elke serie is heeft een heel groot "hebbe" gehalte.



Deze kaart doet mee aan de volgende Challenges :
AnMaCreatief - Zomer
Scr@p-Cards Challenge blog - gebruik bloemen op je kaart
Craft Heaven Shop - Anything goes with the option of lace and flowers
Crafty Cardmakers - #168 Bling it up
The Crafty Addicts - Anything goes/ say it with flowers



9 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Owwww. Ellen, wat een prachtige kaart! Ik heb hem heel lang zitten bewonderen en
ben het helemaal met je eens, dat het papier van Maja zo fijn is om mee te scrappen!
Het is een heel mooi totaal plaatje en met zorg gemaakt hè?!
Heel erg leuk dat je met onze Challenge bij Scr@p-Cards mee doet en we zien je graag
weer terug! Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie en DT SCC

Josephine zei

Lieve Ellen,

Alweer een BEAUTY van een kaart heb je gemaakt,
het is inderdaad een heel lieflijk tafereeltje.
Prachtige materialen heb je weer gebruikt, en je
hebt er zoals altijd weer veel liefde ingelegd.

Geniet van een heel fijn weekend.....

Liefs,
Josephine

Danoesja zei

Hoi Ellen
Beeldschoon vind ik je kaartje en ik kan ernaar blijven kijken.......heel mooi is idd het papier van Maja en dit dametje is zo lief, ik houd ook van de zachte kleurtjes en je bloementoef is schitterend........ik ben er weg van:-)
Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja

coldwaters2 zei

WOW, WOW, WOW Ellen this is stunning, WOW, an incredibly beautifully designed creation, the layers, shapes and colours are so beautiful so is that image, i love the embellishments and detail, superb make
hugs
lorraine x

Unknown zei

WOW stunning card love the image and all the detail, thank you for sharing with us at The Crafty Addicts - good luck
Lyn - DT

Pam zei

Beautiful and elegant card. Gorgeous design. Thank you for joining our Bling it Up Challenge at Crafty Cardmakers.
:) Pam

Liz's creative corner zei

Wow this is gorgeous, love the design and beautiful image, fab use of the dies too, thanks for sharing with us at craft heaven shop inspiration challenge, hugs liz xx

Rebecca zei

So beautiful I love Saturated Canary Images and your colours are so soft and lovely. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

Bec DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een beauty van een kaart Ellen, ik ben ook groot fan van Maja Design (en Pion) en snap wat je bedoelt met "hebbe-gehalte" hihi. Alles op je kaart is fijntjes afgewerkt en met veel aandacht "passend bij" gemaakt. Ik heb er met veel plezier naar gekeken en degene die deze kaart mag ontvangen zal er zeker heel blij mee zijn.
Lieve groetjes Miranda