dinsdag 14 juni 2016

25 jarig Huwelijk


Dat waren mijn broer en Schoonzus afgelopen weekend en daarom deze keer een hele andere kaart dan jullie van mij gewend zijn.  Ook deze stijl vind ik heerlijk om te maken alhoewel het best een uitdaging voor me is om er geen Tilda aan toe te voegen. Mijn broer en schoonzus houden van stijlvol en rustig daar heb ik dus ook echt mijn best voor gedaan.
Binnenin een toepasselijk gedicht en een envelopje zelf gemaakt met mijn nieuwe mini Scorpal, echt super handig apparaatje.
Het houten ornament komt bij de Craft Heaven Shop  vandaan, onlangs was ik de winnaar met mijn kaart en mocht ik als prijs voor 10 euro spulletjes in de webshop uitzoeken. Deze ornamenten had ik al eens langs zien komen op kaarten maar was ze in Nederlandse winkels nog niet tegen gekomen ( kan aan mij liggen hoor misschien zijn ze er wel) dus heb ik er een aantal uitgekozen en deze kwam gelijk perfect van pas.

Deze kaart doet mee aan de volgende Challenges :
The Ribbon Girl blog  - Card challenge
Fussy and Fancy Friday challenge blog - Anniversary or Wedding
Deep Ocean Challenge blog - metal or wood
Craft-Dee Bowz - Anything goes with a Bow




Liefs, Ellen


6 opmerkingen:

Gina's Cards zei

Such a beautifully designed card! The papers are beautiful and I love the wooden shapes. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx
http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

Cinderella zei

Hoi Ellen wat een prachtige kaart

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Tammy zei

What a gorgeous anniversary card, I love all of the beautiful embellishments! Thanks so much for joining us at Fussy and Fancy.
Tammy x

Barbara Bruder zei

WOW this is stunning. The embellishments are gorgeous.Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes with a Handmade Bow' challenge at Craft-Dee BowZ this month. I look forward to seeing what you create for our next challenge. Hugs, Barbara

Wendy Koorevaar zei

Hoi Ellen,

Wat een geweldige creatie is dit! Ik had hem ook al op FB gezien maar wilde hier ook nog even reageren. Wat heb je de kaart weer super mooi gedecoreerd, echt een plaatje!

Liefs,
Wendy

coldwaters2 zei

WOW this is so beautiful Ellen, those flowers and wooden embellishments are superb, stunning card
hugs
lorraine x