zondag 7 juni 2015

Decoratie Labels


Even iets heel anders gefreubeld iets wat ik al veel te lang niet meer gedaan heb maar waar ik toch zo ontzettend van kan genieten en omdat er één een cadeautje voor iemand is, dubbel genieten omdat de ontvangster er zo blij mee is.
Labels deze keer en wel Vintage/Nostalgisch en ook lekker Shabby. Mooie afbeeldingen op Pinterest gevonden en daarna aan de slag, alle koffertjes, doosjes en potjes gaan open en dan is het zoeken naar de juiste papier, kant en embellies, heerlijk als je zoveel materiaal voor het grijpen hebt. Ik vind ze echt super lief geworden en ze zijn geweldig om mee te decoreren.

Lieve groetjes, Ellen


3 opmerkingen:

Het lieve hemeltje. zei

Hai Ellen,

Nou wat een verassing om zo`n mooie label kado te krijgen.
Ik ben er zeker heel blij mee en ik heb hem intussen een nog mooiere plek gegeven zodat hij nog beter te zien is.
Het is weer zo`n prachtig kunstwerkje waar je naar kan blijven kijken en steeds weer iets nieuws aan kan ontdekken.
Heel erg bedankt en het was gezellig gisteren ;-)


Liefs, Ciska

Corrie zei

Prachtig zijn je labels Ellen, jij bent zo goed in het vintage maken, alles past perfect bij elkaar.
Gaat het alweer beter met je oog?
Lieve groetjes,Corrie

Wendy Koorevaar zei

Wowww ik ben verliefd...haha.. Wat een dotjes Ellen! Je kunt zien dat je er zoveel aandacht en tijd aan besteed hebt, tot in de detail afgewerkt en versierd.
Wat heerlijk om alle spulletjes bij elkaar te verzamelen voor een creatie he. Ik kom bijna ogen tekort voor al dit moois, ik vind dit ook zo'n gave stijl!

Liefs,
Wendy