maandag 13 januari 2014

Pretty Ballerina


Zo ik zit nog een beetje op mijn roze wolk  want wat is het genieten met twee kleindochters en alles gaat zo voorspoedig allemaal daar ben ik ook enorm dankbaar voor want ik weet dat het ook heel anders kan verlopen. Om weer een beetje in het normale ritme te komen ben ik heerlijk gaan inkleuren en omdat ik nog in roze denk en droom ;-) heb ik Tilda met allerlei tinten roze copics ingekleurd. Alle bakjes met restantjes eens tevoorschijn gehaald want dat loopt stiekum toch heel erg op en je vind er hele bruikbare dingetjes in plus het ruimt op en daar de kaart meegemaakt.
Het volgende stempeltje is ook al ingekleurd dus als ik even de tijd heb komt daar ook snel een kaartje mee.

Deze kaart doet mee aan de volgende Challenges :
Time for Magnolia Challenge - Inspired by a song ( pretty ballerina van The left Banke )
AnMaCreatief - Bingo ( middelste horizontaal vlinders, parels, bruin )
Midweek Magnlias - New Stash ( thats for me the Magnolia stamp )


 
Lieve groetjes, Ellen


20 opmerkingen:

Gertrude zei

Ellen, deine Karte ist soooo schön und soo süss
glg Gertrude

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
het is weer een schatje, wat een mooie stempel en de gefrommelde kantjes zijn zó leuk..blijf maar lekker genieten van je 2 kleindochters, liefs Ans

Danoesja zei

Hoi Ellen

Nog gefeliciteerd met je pasgeboren kleindochter.
Je kaartje is beeldschoon, dit is zo'n leuke stempel.

Lieve groetjes
Danoesja

Suzi Mac zei

A beautiful card, so many wonderful details and layering. I love this sweet Tilda. Thank you for coming over to play with us at Midweek Magnolias. Good luck!
Hugs
Suzi x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Ellen, lekker meisjesachtig met alle kantjes en ruffeltjes (misschien omdat je nog op je roze meisjeswolk zit..). Het is een schatje, lieve groetjes Miranda

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Ellen, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Karin zei

Prachtig kaartje Ellen.
Hele mooie details!
gr. Karin

Scraptastische hobby zei

Hoi Ellen van harte Gefeliciteerd met je kleindochter dat heb ik helemaal gemist...prachtige naam ook!Prachtig twee van die mooie meissies, geniet er maar met volle teugen van. Je kaart is prachtig...maar dat zijn we van je gewend....weer heerlijk vintage en shabby! Die stempel is wel heel erg leuk, en zie ik best wel vaak voorbij komen, dus er denken er meer zo over!
Groetjes van Gerie

Helen zei

Wat een prachtig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

Marlies zei

Een schitterende kaart in mooie kleuren en met zoveel mooie details!! Een plaatje! Alsnog gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter. groetjes, Marlies

Antoinette Voorn zei

Gaaf weer joh! echt een super Cute creatie!

jolanda zei

prachtige kaart

Het lieve hemeltje. zei

Hai Ellen,

Je vorige post is even aan me voorbij gegaan geloof ik maar ik ben weer op de hoogte en ik wil je alsnog van harte feliciteren met je kleindochter...wat een mooie foto van de zusjes.
Ja dat is echt genieten he? van die kleintjes...
Je kaart en label zijn weer zoals altijd prachtig geworden..

Liefs, Ciska

Anneke zei

hoi Ellen
wat is dit weer een super mooie kaart van je.
zoveel moois op te zien en prachtig alles in lagen opgebouwd.
groetjes van An

Anneke zei

hoi Ellen
wat is dit weer een super mooie kaart van je.
zoveel moois op te zien en prachtig alles in lagen opgebouwd.
groetjes van An

Wendy zei

Geweldige kaart Ellen, echt schitterend gemaakt. Deze kleurtinten vind ik erg mooi en je hebt zo'n mooie details verwerkt!
Groetjes, Wendy

Nicole zei

Geweldig mooie kaart Ellen. Gezellig dat je met ons meedoet bij TFMC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

Annemie zei

Prachtige kaart Ellen!
Heel lief en mooi ingekleurd plaatje...
Geniet maar van je 2 kleindochters, ze zijn zo vlug groot hé :-)

Lieve groeten, Annemie

Cathy Lee zei

Tilda makes a pretty ballerina, Ellen. Love your darling card. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Hugz,
Cath

Judith's hobby's zei

Dit is ook al zo'n prachtige kaart. Ik krijg heel veel inspiratie van je kaarten ik ben ook gelijk volger bij je geworden!

Liefs judith