vrijdag 18 oktober 2013

Nieuwe Challenge bij WLVC


 
En deze keer was het mijn beurt om een onderwerp te bedenken en omdat ik heel graag                        mijn naaimachine bij mijn kaarten gebruik, koos ik voor "gebruik naald en draad"                                
 Ik heb een etui gemaakt waar ik mijn Derwent potloden in ga bewaren.                                                                                          
De sponsor voor deze Challenge is :

                                     

Met deze prachtige prijs :

                                     

Reden genoeg om een poging te wagen lijkt mij ;-)


 
 


 
Ga gezellig kijken op het WLVC blog want er zijn weer prachtige en veel verschillende creaties als voorbeeld geplaatst.

Liefs, Ellen

15 opmerkingen:

jolanda zei

heel leuk gedaan, voor mij een erg moeilijke opdracht, want heb geen naaimachine en borduren is ook niets voor mij

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
WOW..wat een schitterende creatie heb je gemaakt en die knoopjes zijn super, liefs van Ans

Linda zei

Ohhhhhhhh wat mooi gedaan
gr linda

Anoniem zei

Hij is echt gaaaaf Ellen!
Super om zo'n creatie op je buro te hebben liggen en echt te kunnen gebruiken! En natuurlijk een super inspiratie voorbeeld!
Fijn weekend!
Groetjes Jacomijn

Henriëtte zei

Wat een leuke opdracht heb je verzonnen Ellen en wat een schitterende etui heb je gemaakt. Echt onwijs gaaf.

Liefs Henriëtte

Doris knippenenplakken zei

Mooi gedaan schitterende creatie .
Groetjes Doris

nelleke zei

Hoi Ellen,

Wat leuk gedaan zeg!
Die oude knopen er op vind ik super.

fijn weekend

groetjes

Nelleke

LottesCards zei

Wat super mooi gedaan!!! Ik vind het weer een plaatje!!!

Liefs Lotte

Pouwla zei

Heel erg mooi gemaakt Ellen!
Liefs Pouwla.

Karin zei

Wat ontzettend mooi Ellen!
gr. Karin

Danoesja zei

Hoi Ellen

Wat een mooi romantisch vintage etui, die knoopjes zijn erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Antoinette Voorn zei

Ik zit weer te genieten van je geweldige creatie en al het moois dat je ons laat zien , elke keer weer een bjoetie!

Annemie zei

Wat een geweldige creatie Ellen!
En zo'n leuke vintage details... Mooi...

Lieve groeten, Annemie

SusanLotus zei

This is so soft and beautiful. Gorgeous creation! I also like your Canvas.

Wil Frutsel zei

Hallo Ellen, al wandelende in blogland kwam ik je tegen. En ik moet zeggen dat ik het geweldig vind wat jij zoal maakt, schitterende creaties. Zo ook dit prachtige tasje. Daar wil ik natuurlijk nog veel meer van zien dus ik ben je gaan volgen. liefs Wilma