woensdag 5 december 2012

Doosje gepimpt


Dit keer iets anders dan een kaartje , ben bezig geweest met een groot luciferdoosje en weer die gave Digi van Krista op de 1 of andere manier pak ik haar steeds weer ze is ook zo dankbaar om in te kleuren en kleurcombi's genoeg haha dus ik kan nog even vooruit maar hoop niet dat jullie haar zat beginnen te worden hoor ;-(
Jammer genoeg kan er nooit zoveel op een doosje als deze dus dat was voor mij even aanpassen maar ik vind hem zo toch wel leuk geworden en ik ga mijn malletjes voor het quilten erin bewaren ben aan een mandjes quiltje begonnen en heb daar malletjes voor gesneden en op deze manier kan ik ze niet kwijtraken en het staat gezellig ook .
Voor iedereen die Sinterklaas op bezoek krijgen een hele fijne middag/avond.
Hier gaat weer verder gefreubeld worden.

Het doosje doet mee aan de volgende challenges :
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/  Alles mag
http://sparklesforumchristmaschallenge.blogspot.nl/ button or bow




Groetjes, Ellen

14 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
Wat heb je dit doosje prachtig gepimpt zeg en die digi...super ingekleurd..mijn complimenten

Liefs van Ans

Nicole zei

Prachtige kleurencombi Ellen, eentje die ik noooooit zou doen, maar Nikki ziet er geweldig uit in roze met oranje!! Schitterend gepimpt. Liefs, Nicole

Jolanda zei

het blijft een geweldig leuke digi en je hebt haar super ingekleurd:0) je doosje is enig Ellen:0)
grtz Jolanda

jolanda zei

mooi doosje

Berlinde zei

Een heel mooi doosje Ellen, en die digi is prachtig ingekleurd, echt super!
Lieve groetjes, Berlinde

Linda zei

Wat gaaf gedaan, heel erg mooi
gr linda

arjette zei

Oohhhh wat super mooi!!! Geweldig ingekleurd weer zeg, schitterend!!!

gr. arjette.

anita01 zei

Ze is zo mooi...en het doosje heerlijk gebruiken, kijk dat noem ik nog eens leuk.....stempelen om weer malletjes in te bewaren...dubbel lol toch ;o)

Aniet x

Ilonka zei

Hoi Ellen in een woord beelschoon gemaakt. En wat een prachtige kleuren.

Groetjes Ilonka

Elise zei

Oooh goodness, this is absolutely GORGEOUS!!!

Warm Hugs,
Elise

Helen zei

wat een prachtig gepimpt doosje. Daar blijf je naar kijken. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Sandra H zei

Oh wow that a beautiful creation and thank you for joining in our challenge over at Sparkles Christmas Challenge and good luck hope to see you again next time DT Member Sandra H x

Debbie zei

What a stunning creation. Love the image and the colours.
Thank you for joining us at Sparkles Christmas.
Debbie x

Anne-Marije zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge 'Alles mag' van december.

xxx Anne-Marije